מתי ניתן מתנה לבעל?

מתי ניתן מתנה לבעל?

מתי ניתן מתנה לבעל?
מתי ניתן מתנה לבעל?

בחירת מתנה לבעל צריכה להיעשות קודם כל מכל הלב. כאשר נותנים מתנה מכל הלב לבן הזוג שלך הרי שכל דבר שתבחרי יתקבל באהבה. בדרך כלל בני הזוג הם אלה שאוהבים לקנות את המתנות ולא לקבל אותן, אולם גם הבעל, על אף שלא אומר, שמח מדי פעם לראות שמוקירים אותו ומעריכים אותו. אין זה קשור לאהבה או לסיבה שבגללה התחתנתם אלא לשם הוקרה, הערכה וכבוד.

מתי ניתן מתנה לבעל?

בדרך כלל הבעל יקבל מתנה ביום ההולדת שלו או ביום האהבה (שגם הוא קונה לאשתו והיא קונה עבורו). לעתים ישנם רגעים שבא לכן לפנק את הבעל שלכן במתנה חביבה שתראה לו כמה אתן אוהבות ומעריכות אותו. מכאן שאין זמן וודאי להבאת מתנה וכי ככל שתרבו לעשות זאת כך ייטב.

מתנה מושלמת חופשה בפראג

Booking.com

לקנות את הדבר שחסר:

הדרך הבטוחה ביותר למצוא מתנה היא לוודא מה חסר. כמובן שניתן לקנות אולר, ארנק או זוג נעליים חדשות ואולי אפילו הגבר ממש יאהב אותם, אך הדרך הבטוחה ביותר לוודא כי הגבר שלך מרוצה מהמתנה שלו היא על ידי רכישה של משהו שהוא באמת צריך וחסר לו עכשיו. כך למשל אולי הוא משחק כדורגל באופן קבוע עם חברים שלו וזקוק לנעלי פקקים חדשות או כדורגל חדש? אולי הוא משחק פוקר עם החברים ותוכלו לפנק אותו בערכת פוקר יוקרתית? אתן דואגות לו לכביסה ויודעות שכבר חסרים לו תחתונים או בגד מסוים – אז מדוע לא לקנות את מה שחסר?

למצוא משהו שמתאים לעבודה/מקצוע:

קו מחשבה נוסף שבעזרתו תוכלו למצוא מתנה לבעל היא על ידי מציאת משהו שמתאים למקצוע שלו. כך למשל, אם הוא עובד במשרד – תוכלו לקנות לו מתנה נחמדה למשרד כמו עציץ, מתקן מהודר לעט וכרטיסי ביקור, מאוורר קטן המתחבר למחשב ועוד. במידה והוא רופא או עורך דין למשל, תוכלו למצוא בחנויות המתנות הרבה קריקטורות הקשורות בתחומים הללו ובתחומים אחרים אותן נפלא לקנות ולשים במשרד ליופי.

מתנה רומנטית:

אישה מפנקת היא בדרך כלל גם אישה רומנטית שמעניקה מתנה לבעל מכל הלב. אישה מסוג זה תיקח את הגבר שלה למסאג’ מפנק, ארוחה רומנטית במסעדה או אפילו הפלגה קטנה לחו”ל בהתאם לתקציב. גם זמן רומנטי שאפשר להיות ביחד, גם היא תהנה מהמתנה באותה מידה וגם הזדמנות לנוח ולבלות ולחזק את הקשר.

לסיכום; ניתן למצוא אינספור מתנות לבעל שלכן הן בחנויות הקניון והן באמצעות האינטרנט. כל מה שצריך הוא רצון טוב ולפנות מעט מזמנכן. קחו בחשבון שזה ישתלם לכן כאשר אתן תצטרכו לקבל מתנה 😉 לחזרה לעמוד הבית

קראו עוד על:
מחפשים מתנה לאמא
מתנות לפורים

דילוג לתוכן